Új tartalommal a könyvkiadás-könyvmarketing workshop!

Egyre többen kerestek meg könyvkiadással kapcsolatos kérdésekkel és marketingstratégiára vonatkozó kéréssel. Emiatt úgy döntöttem, újra megtartom a könyvkiadás-könyvmarketing workshopot, természetesen újított tartalommal, mert ismersz: mindig kitalálok valami jobbat!

Mi is ez a könyvkiadás-könyvmarketing workshop?

Bár a neve sokat elárul, hadd mondjak róla még néhány szót. Egy egésznapos foglalkozásról van szó, ahol személyre szabottan beszélek a könyvkiadási lehetőségekről: hogyan döntsd el, hogy hozzád a hagyományos vagy a magánkiadás illik? Egyáltalán mit takar pontosan ez a két fogalom? És ami talán a legfontosabb: mennyi pénzt lehet vele keresni? Mi a könyvkiadás folyamata? Mennyi időbe telik, mire a kéziratból könyv lesz és milyen lépésekre van szükség? Ha magánkiadásban gondolkodsz, égető szükséged van erre az információra. Pontos adatokat adok a kezedbe, kinek kell írni, kit kell felhívni, ha a boltok polcán szeretnéd látni a könyvedet. Elmondom, mi ingyenes, illetve egy-egy munkafolyamat mennyibe kerül – igen, ez a workshop ezen az egy ponton máris visszahozza neked az árát! Rendeld meg, amíg van hely:

És akkor még nem beszéltünk a marketingről. Márpedig van egy modellem arra, mi adja el a könyvedet, mi a legeslegfontosabb tényező, mitől lesznek vevőid. Ez egy szó. De most nem írom le – gyere el és halld meg a workshopon, miről van szó!

Mi lesz új ezen a workshopon az előzőekhez képest?

Nos, ami a legnagyobb újdonság, az az Instagram használata. Gyakorlatilag az összes író rosszul használja az Instagramot, pedig nem lenne ám nehéz vevőszerző, olvasószerző eszközzé alakítanod, sőt! A legfontosabb trükk, amit mutatok, annyira egyszerű, hogy lefogadom, kicsúszik majd a szádon egy cirkalmas szitokszó, ha meglátod. És ami még ennél is fontosabb: ott, azonnal, a teremben máris használhatod!

Ezen kívül frissítem a Facebook-stratégiáról szóló részt és adok fel konkrét házifeladatot, amivel otthon tovább dolgozhatsz!

Könyvkiadás-könyvmarketing workshop

Jó ez a könyvkiadás-könyvmarketing workshop?

Szerintem igen, hisz rossz tartalmat nem adok ki a kezem közül, de hallgasd meg inkább a korábbi workshop résztvevőit!

Minden nap gondolkozok néhány percig azon a bizonyos pár-szóban-mit-írok mondaton. Még egy blogposztot is elkezdtem írni a jövőbeli írói honlapomra, pedig még alig végeztem néhány fejezet szerkesztésével a kéziratból. Tehát máris hasznosítom a tudást!

Választ kaptam arra a kérdésre is, ami nekem a legégetőbb volt, a célközönség statisztikája. A leghasznosabb rész pont egy olyan dolog, ami nem is volt benne az alap prezentációban: a kéziratlopás veszélye. Ez alapjaiban változtatta meg a tervemet.

Ha nem csak egynapos lett volna ez a workshop, szívesen hallottam volna még a kampányolásról: további, szóba jöhető hirdetőfelületek; tippek író-olvasó találkozókra; ilyesmik. Gyakorlati feladatból is örülnék többnek! – Breznay Richárd

Nagyon hasznos volt a workshop, utólag is köszönöm! Szerintem átfogó képet kaptunk a könyvkiadás folyamatáról, apró buktatókról és a könyvmarketing fortélyairól. 
Azt hiszem, számomra a hagyományos- kontra magánkiadás még hagy egy kis gondolkodnivalót. Az előadásodban mindkettőt világosan felvázoltad. Eddig az a kép élt bennem, hogy ha kiadóval szerződik az ember, az biztosít egy hatékony piaci megjelenést, de az elmondottakból ítélve, ill. más tapasztalataiból merítve, ez egyáltalán nem ilyen egyértelmű. Az elért olvasók száma kiadótól függetlenül is sokban az írón múlik. Tehát nem árt egy saját marketingstratégia. 
Ami még érdekelne a jövőben, hogy milyen kockázatok, hátulütőkre lehet számítani a kiadás során, pl. szerzői jog, ötletek/kézirat levédése, ami szóba is került a workshopon.
Megérte az árát! Tetszett a családias légkör, nem a klasszikus előadó-hallgatóság hangulat volt, ami lehetővé tette, hogy mi résztvevők is aktívan vehessünk részt a workshopon. Igyekszem hasznosítani majd a hallottakat, amikor odáig jutok végre! – Csorba Viktória

A workshopot nagyon jónak tartottam, elkezdtem hasznosítani már másnap. Azon gondolkodom éppen, hogy szeretnék a könyvem figuráival játszani, olvasókat gyűjteni, azáltal, hogy Klárikáék reflektálnak a mindennapi élet történéseire rövid irományokban. Amíg várok a kiadói válaszra, ezt megtehetem az általad bemutatott platformokon, módszerekkel.
Külön kiemelném, hogy tetszett a gyakorlatiasság. Konkrét példákat mutattál, segítettél átlátni, miként működik a kiadási rendszer, a halvány fogalmaimból bizonyosságok lettek. Szívesen részt vennék egy még részletesebb, egyedi marketingre fókuszáló műhelyen, amit említettél is, hogy tartanál. Abszolút megérte az árát és a hajnali, utolsó pillanatos vonatutat! – Kenessey Tamara


Itt találsz egy beszámolót az első ilyen workshopról, további ügyfélvéleményekkel!

A könyvkiadás-könyvmarketing workshop praktikus részletei

A foglalkozás egy teljes szombati napon át tart. Tízkor kezdünk, hogy ne kelljen korán kelned, és este hatig tanulunk, dolgozunk.

A tréning helyszíne az új KNW iroda, Budapesten, a XI. kerületben, közel a Kelenföld pályaudvarhoz, metrómegálló mellett. Vidékieket is várunk, ha estére a városban maradnál, kedvezményes szálláslehetőséggel készülünk neked!

A következő tréning időpontja: 2019. október 12. szombat.

Jelentkezz még ma!

Sok meglepetéssel, kedves aprósággal várunk. Ha kérdésed van, írj és válaszolunk!

Contact

Ha még nem iratkoztál fel a hírlevelemre, kattints ide, hogy megkaphasd a legfrissebb híreket, értesülj az új blogcikkekről!

*Köszönöm, ha megosztod a cikket!*
Share

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Share