Leírás
Témák
Könyvkiadás Magyarországon
Hová kerül a könyv ára? A szerző mennyit keres hagyományos kiadónál, illetve magánkiadásban? Kinek jó az egyik, kinek a másik? Mennyi bevétele van a szerzőnek az e-könyvből és a nyomtatott könyvből? Hány olvasó van Magyarországon, milyen példányszámban fogynak a könyvek? Hogyan néz ki a kiadás folyamata, kihez kell fordulni, ha a boltok polcain szeretném látni a könyvemet? Mennyibe kerül valójában egy könyv kiadása?
Könyvmarketing alapok
Hogyan adjunk el? Mi is a termékünk? Miben különbözik a regények és szakkönyvek marketingje? Mire alapszik egy könyvmarketing modell? Kell nekem értékesítési csatorna? Ki a célközönségem, kinek írok?
Egy jó könyv. Mi kell ahhoz, hogy egy könyv eladható legyen? Mit néznek meg az olvasók magán a könyvön, amikor kézbe veszik, illetve netes vásárlásnál, mire figyelnek, mi alapján döntenek? Hogyan érjem el, hogy az olvasó az én könyvemet vegye meg? Mitől lesz jó egy könyvcím, egy borító, egy fülszöveg, egy könyv?
Könyvmarketing alaprendszer. Mit érhetek el ingyen, illetve hirdetéssel, mit tegyek és mit ne? Mit jelent, hogy kampány? Konkrét ötletek, marketingszövegek, Facebook-szövegek és Instagram tippek! Gyakorlati példák.
Bónusz!
Linket kapsz a KÖNYV 2019. konferencián elhangzott előadásom videójához is, melynek címe: Regénymarketing nyomulás nélkül. Beavat a storytelling erejébe (hogyan használd az anekdotákat marketingre), és konkrét tippeket ad a Moly reklámcélú használatához.
Díj
Időpont
A következő Könyvkiadás-könyvmarketing workshop időpontja:
2021. március 20. szombat 10:00-16:00
Helyszín
A workshop a KNW irodában lesz, de részt vehetsz online, Skype-on is!
Jelentkezz még ma!
Értékelések
Még nincsenek értékelések.