Krisz Nadasi writes – Az írás a szenvedélyem. És az, hogy Te is legyél író!

Így hirdess Molyon!

A Facebook fizetős hirdetésével szemben én inkább egy másik felületben hiszek. A Molyon szerintem inkább érdemes a könyvünket marketingelni. Egyrészt ott vannak az ingyenes lehetőségek is, mint például a nyereményjáték vagy az utazókönyv, de szeretném nektek két részben bemutatni a Molyos hirdetéseket is, hogy lássátok, milyen lehetőségeket rejt még magában ez az oldal.

Miért érdemes tehát inkább a Molyon hirdetni?

  • Mert olyan emberek fogják látni a könyved, akik sokat olvasnak, és szívesen bíbelődnek a könyvek adminisztrációjával, véleményezésével.
  • Rengetegen tájékozódnak a Molyról.
  • A könyves közösséget azonnal és közvetlenül eléred.
  • A többi közösségi felületre is át tudod irányítani az olvasókat.
  • A könyved adatlapján az olvasók azonnal látnak minden adatot, még a rendelési linkeket is tálcán kapják.

Nagyon fontos! Ahhoz, hogy hirdethess, kiadói vagy szerzői profillal kell rendelkezned!

Lássunk néhány hirdetési formát a Molyon!

  • Könyvkiemelés (lásd a képen jobb oldalt: Kiemelt könyv)
  • Címlapon való kiemelés (lásd az Ajánlóban a DiBook írását az akcióról)
  • Oldalsó kiemelés (lásd jobb oldalt a nagyobb könyvet Ajánló címszó alatt)

Könyvkiemelés

Ez a Molyos hirdetések legnépszerűbbike. Ezeknél a kiemeléseknél a könyv borítója mellett rövid szöveg található. Ha az olvasók rákattintanak erre (piros színnel jelölve), máris az általad választott internetes oldalon találják magukat. Ha a borítóra vagy a címre kattintanak (kék színnel jelölve), az automatikusan a könyv adatlapjára viszi őket. Ezek a hirdetések a jobb oldali hasábban, illetve egyéb bannerhelyeken jelenhetnek meg.
Ezt akkor érdemes használnod, ha újdonságot jelentetsz meg vagy akciós a könyved, esetleg érdekes információt osztasz meg egy weblapon, Facebook-oldalon. Újdonságok, akciók meghirdetésére a legjobb tehát, vagy olyan saját oldalak reklámozásához, amelyek kapcsolatosak az adott könyvvel, és hasznos a látogatókat oda vezetni – mint például a landing oldalad.

Címlapon való kiemelés

A címlapra kerülésért napi díjat fizetsz. Karcot lehet kiemelni (a Molyon zónák vannak, és ebben karcok, ez gyakorlatilag ugyanaz, mint a Facebookon a csoport, illetve ebben a poszt). A kért tartalom megjelenik a Moly címlapjának felső részén, és persze az eredeti helyén is (pl. egy karc a megfelelő zónában, egy kihívás a kihívások között), felette egy “Ajánló” felirattal. Ezt 1-7 napra kérheted, legfeljebb kéthetes tartalomra.
Itt olyan tartalmat érdemes hirdetni, aminél fontosnak érzed, hogy sok emberhez eljusson. Kiteheted ide a nyereményjátékod, az utazókönyved, a kihívásodat, a könyvakcióról írt karcodat, de egy adott témában írt véleményed karcát is. Mindig a célból indulj ki: mit szeretnél elérni a Molyos jelenléteddel?

Oldalsó kiemelések

A tartalomhoz írt rövid ajánló jelenik meg a Moly jobb oldali hasábjában, a menük alatti részben, a kapcsolódó kicsinyített képpel. A teljes szöveg kattintható, és a címlapkiemeléshez hasonlóan 1-7 nap a kiemelés időtartama. Ugyanúgy, mint a címlapkiemelésnél, itt sem lehet a tartalmad két hétnél korábbi. Hirdethetsz konkrét könyvet, de egyéb tartalmat is, pl. blogcikket vagy webáruház-akciót.

Mi a hirdetés menete?

Írj egy üzenetet az “Üzenet a Molynak” felületen, hogy kiadói vagy szerzői profilt szeretnél. Ha ez megvan, vásárolj krediteket és egyeztesd le a hirdetések részleteit. Ilyen egyszerű!

Hogy egy cikkemről se maradj le, iratkozz fel a hírlevelemre!

Megjegyzés hozzáfűzése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Egy kis gondolat “Így hirdess Molyon!”