Krisz Nadasi writes – Az írás a szenvedélyem. És az, hogy Te is legyél író!

Ilyen volt a Könyvkiadás-könyvmarketing workshop!

Én szeretek előadni akkor is, ha nem sikerül igazán jól, de a visszajelzések alapján úgy tűnik, a szombati Könyvkiadás-könyvmarketing workshopunk igazán jól sikerült. Tizenhárom résztvevővel indultunk neki a napnak reggel 9-kor, bemutatkozással kezdtük, én pedig egyik ámulattól a másikba estem, mert úgy éreztem, mindenki itt van: aki még egy sort sem írt, mert alaposan utánajár előbb a könyvkiadási lehetőségeknek és a témáját is kutatja még, meg az is, akinek már több könyve is megjelent, de elégedetlen az eredményeivel. Voltak szakkönyvesek és szépírók, magas irodalmat és krimit írók, volt, akit a könyvkiadás érdekelt jobban, másokat a könyvmarketing.

A bemutatkozások után a könyv áráról és az elérhető bevételekről beszélgettünk, majd következett a nagy kérdés: mit árulsz, a könyvedet vagy magadat? Szó volt róla, milyen képet közvetítsünk magunkról, és persze konkrét könyvmarketing tippek is jöttek, számokkal, de csak azután, hogy kiveséztük, kinek milyen értékesítési csatornát javasolt kialakítania. A tervezett délután 3 óra helyett végül majdnem 5-ig beszélgettünk…

A résztvevők véleményei:

A tréning nagyon is megérte az árát – ezt közgazdászként, a „költség-haszon elv alapján” is mondom: nagyon sok hasznos információt, segítséget kaptam.

Nagyon kellemesen és barátian telt el ez a tegnapi nap. Igen sok dolgot zúdítottatok ránk, most olvasom, tanulmányozom és remélem, majd hasznosítom az ott hallottakat. Az a kettősség még mindig bennem van, hogy egyrészt a biztatás, hogy annyira nem nehéz és nem bonyolult, hogy még én is eljuthatok és a kezembe foghatom a megjelent könyvemet, másrészt azonban rengeteg buktató vár rám.
Szeretném, ha mások is megismernék a gondolataimat.

Rájöttem (igazából éreztem már, de megerősítettetek ebben, és ez fontos) , hogy esetemben nem a könyvírás a végcél (bár cseppet sem mellesleg imádok írni), hanem ez az eszköz. Erre építhetem az egyébként is tervezett online oktatóanyagomat, amire pedig alapozhatom a tanácsadói tevékenységemet is.  Ebben az elhatározásban sokat segítettetek! Krisz, megmutattad az utat azzal, hogy konkrét számokkal bizonyítottad, milyen bizonytalan és vékonyka szelet kenyér  a könyvírás, viszont tálalhatunk hozzá más „fogásokat” is!

Már most dolgozom a marketingtervemen, és persze írom a könyvemet és a „csalikat”. Egy könyvmarketing kampány lehetséges/ajánlott forgatókönyvéről szívesen hallanék, olvasnék  többet. A kész könyvemmel pedig megkereslek, nagyon kíváncsi lennék a véleményedre (a  „dorgálósra” is, persze).

Minden résztvevő kapott útravalót, motivációt, tudásanyagot, energiát, a visszajelzés pedig egyértelműen az volt, hogy gyakrabban kellene hasonló workshopokat tartani, mert rengeteg mindent nem tudtunk ennyi idő alatt elmondani. Ha téged is érdekel egy következő alkalom, jelentkezz bátran!

Ha még nem iratkoztál fel a hírlevelemre, kattints ide, hogy megkaphasd a legfrissebb híreket, értesülj az új blogcikkekről!

Megjegyzés hozzáfűzése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .