Leírás
Megírtad a könyved?
Közeledik a kiadása?
Megvan már a kampányterved? Hogyan fogsz előrukkolni ezzel a könyvvel?
A könyvmarketingről írtam egy teljes e-könyvet, de az „Írj könyvet arról, amihez értesz!” című, szakkönyvkiadásról szóló könyvem megjelenésekor készített kampányterv alapján összeállítottam egy olyan segédletet, amit te is használhatsz a saját könyved kiadásában!
Regényhez, szakkönyvhöz, verseskötethez, novellákhoz!
E-könyvhöz, nyomtatott könyvhöz!
Ez a tervezési segédlet két fájlból áll.
1) Excel táblázat
Ebben megtervezheted, hogyan kommunikálod a könyved készülési folyamatát. Ötleteket találsz benne, valamint azt is, hogyan szabd testre az egyes akciókat. Három anyagot tartalmaz:
- Az első fülön találod az előkészítő fázis könyvmarketing tevékenységeit. Megtervezheted, hány hónappal a megjelenés előtt mit tegyél.
- A második fülön a könyv megjelenési dátuma előtti 30 nap akcióit tervezheted meg. Megmutatom, milyen lehetőségekkel számolj, milyen tartalmat tegyél közé, mégis tökéletesen testreszabhatod ezt a hónapot.
- A harmadik fülön megmutatom, pontosan milyen volt az „Írj könyvet arról, amihez értesz!” kampánya.
2) Nyomtatható kampányterv (pdf)
Készítettem egy pipálható listát azoknak, akik nem szeretnek a könyvmarketing tervezésével bíbelődni, és gyors megoldásra van szükségük. Felvázoltam néhány ötletet a megjelenés előtti hónapokra, valamint adtam egy konkrét akciólistát a kampány hónapjára.
A pdf tartalmaz egy üres pipás oldalt is, amit felhasználhatsz a fix lista kiegészítésére, vagy teljes egészében egyedi kampánytervet vázolhatsz fel rá.
Ne adj ki könyvet kampányterv nélkül!
Akár magánkiadásban jelenik meg a könyved, akár hagyományos kiadónál, gondolkodj előre, és tedd láthatóvá a könyved az interneten!
Értékelések
Még nincsenek értékelések.